2009. július 18., szombat

Nagy akvárium (160 literes) lakói

Ropefish, snakefish ( Erpetoichthys calabaricus)

Jelentem még él, és elneveztük Madzagnak. Kissé kalandos volt az útja. Már egy ideje szemezgettem vele, de attól féltem, hogy meg fogja enni a többi halat. Eddig még nem tette. Sajnos még az étvágya se nagy. Mikor az üzletből kihoztam, darakóros volt. Itthon beletettem egy külön medencébe, ahol gyógyszeres kezelést kapott. Most már nem pöttyös :) Pár nap múlva betettem a nagy akváriumba. Kellett pár előkészület, mert nagy szabaduló művész. Be is mutatta tudományát, mert csak egy kicsit húztam el a tetejét a nagy akksinak, ő már fél óra múlva a másik akváriumban úszkált. Azért van egy pár centi különbség légvonalban a két akvárium között :) Majd este bemászott a hátfal mögé, aztán visszajött előre. Majd gondolt egyet és kimászott az akváriumból. No azóta betömtem a lyukakat. Most a gőtének a mániája, hogy bemászik hátra. Csináltam neki feljárót, amin vissza tud jönni előre. Eddig nem tette... Majd csak éhes lesz :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése