2009. július 2., csütörtök

Nagy akvárium (160 literes) lakói

Pávaszemes angolna (Macrognathus siamensis)Pávaszemes angolna egy rendkívül érdekes hal fajta. Kevésbé agresszív mint a nílusi angolna így bármely más hallal is tartható, legalábbis az eddigi tapasztalataim ezt mutatják. Azonkívül inteligens, szép, strapabíró. Legalábbis azt hittem, hogy cipőtalppal se lehet agyon ütni. Szóval a történet ott kezdődött, hogy megláttam az állatkereskedésben, de hónapokig nem mertem ilyen halat venni, mert attól féltem, hogy bántani fogja a többit. De végül megvettem és nem bántotta őket. Ő volt az első angolnám, de róla most nem teszek fel fényképet, mert ő még a régi akváriumhoz tartozott. Sajnos bármennyire is strapabíró volt, szárazföldön ő se bírta sokáig. Ugyanis költöztetésnél kiugrott a vízből és kiszáradt szegény. Utána hetekig jártam az állatkereskedéseket, de nem lehetett ilyet kapni. Végül sikerült szereznem egyet, majd még kettőt.
A második körben szerzett nagyobb angolna, kicsit lestrapáltnak tünt, meg volt sérülve pár helyen a bőre, de most már sokkal jobban van.

Ilyen mikor beássák magukat a kavicsba. A legelső sose tett ilyet, de ez a három új hajlamos rá.
Ő a legkisebb. Kicsit még félénk, ezért nappal igen ritkán látni. Rajta még nem látszódnak a foltok. Aztán az is lehet, hogy teljesen más fajta.

1 megjegyzés:

  1. Sziasztok,nekem is van egy ilyen halam,ha valaki esetleg még több információval tud szolgálni(méret,etetés,stb,),megköszönném,hali.

    VálaszTörlés