2010. március 15., hétfő

Újabb akvárium



Veszélyes dolog az akvarisztika. Aki egy kicsit is komolyabban foglalkozik vele, tudhatja. Először csak egy kis akvárium, aztán az ember azon kapja magát, hogy már nem fér el a lakásban az akváriumoktól. :) No valahogy ezzel én is így vagyok. A halak kinőtték a mostani 160 literest, úgyhogy úgy határoztam venni kéne egy nagyobbat. No de mekkorát? Először egy 240 literesben gondolkoztam. Az 120*40*50 lett volna. Bár akkor nyertem volna plusz 80 litert, viszont méretileg alig változott volna az akvárium. Tudni kell, hogy a legnagyobb harcsáim az aksi alján szoktak főként tartózkodni, tehát valami olyan megoldás kellett hogy a szélességet és a mélységet növelem. Következő variáció a 300 liter volt. 120*50*50. Ez már valamivel jobb de még mindig nem az igazi, és ráadásul jóval többe került volna. Közbe persze nézegettem az eladó akváriumokat is. Akkor találtam ezt az egyedi aksit. Azért egyedi mert 150*40*50 a mérete. Ráadásul már eleve volt benne egy perlites háttér és álvány is járt hozzá. Maga az akvárium súlya elég borzasztó. Vagy 60 kg. De szerencsére sikerült felcipelni a 2. emeletre. Most már az új helyén vírít. Folyt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése